miércoles, marzo 29, 2006

Una història d' amor

Pacoc el Ramader presenta:
"Una història d' amor 9/11"


On stic? on esta la meva cama? no me la topete! deu meu esta tot fosc! chuck! estas ahi? em sents? vaig a la palpa! estas ahi chuck?saps el que ha passat? eeeeeeeeeooooooooo! merda! vull morime i esta nit sopar! en mal hora he pujat a les torres de la merda! no!!!!!!! aço semen va de les mans! i no es un peló! tinc que trobar una finestra. alla! alla! hi ha llum! una finestra! molt de fum! aiiiiii mare, aci ha passat algo gros i no es monleon!merdaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Richard!!!! chuck!!!!!!!!! ohhhhhh estas viu! sisi, viu, pero aço es cau, ha sigut un avio! un avio!!!!????? i per que no esquiven les torres? caguennnnn deuu! Richard, si no ens tornem a vore, que sapigues que era el teu millor amic, i que mai m'he follat a la teva dona, una mamaeta i avant de no re. que??????? aiiiii dona igual , igual a la dona li dona igual, donam una paracaigudes!paracaigudes? aci no ni han. i que fem? fundacio! calla chuck! em traus de les casilles! si si, en la casella de la preso estariem millor, merda de monopoli!!!!!al menys ningu mai sabra lo nostre, el nostre amor quedara ocult per sempre.Has sentit!??? aço pareix que es c.....

i ahi va acabar la historia de richard i chuck en les torres besones, una historia de amor oculta, fins que va ser enregistrada aquesta conversa en la caixa negra de l'avio, que va quedar una planta mes amunt de la seva.
si vols el tono de la conversa envia : richardchuck al 11 9 01

7 Comments:

Blogger Doctor Penjoll said...

M'agrada, es podria fer una pel·lícula rollo Brokebake Mountain, lo veo: dos maricones amigos desde la infancia salen del armario justo antes de morir aplastados como carne picada en una lasaña. Invitado especial: Garfield

4:22 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

podriem inaugurar una nova secció: "Historias gays del 11 S"

bueno i que no siguen gays també.
Per exemple: "dos musulmanes sunitas se encontraban atrapados el 11 S en las torres gemelas y deciden probar el cerdo (prohibido por su religión). Lo consiguen gracias a unas sobras de cerdo agridulce que se encontran en la mesa del despacho de Richard"

2:12 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

cuentos infantiles del dc penjoll:
había una vez dos ciegecitos de la once en las torres gemelas y paso un avioncillo de papel, ellos lo escucharon y no lo vieron. moraleja no vendas cupones de la once en las torres gemelas, que te puede tocar el gordo

11:35 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

poesía del doctor penjoll:AABB cuarteto rima asonante y consonante

comensa la sexta
i jo me la pelo
urdaci en la cadena
i jo me la pelo
5 productores en la cadena
i jo me la pelo
una de elles el terrat
i jo me la pelo
buenafuente se li veu el plumero
i jo me engarrofo

dc penjoll capitulo V versículo 350
( Cuando mosen meanes besa a la cabra al lado del señor)

11:41 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

el dc ha tornat

1:28 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ha tornat pero encara no es sap la seua propia contraseña

1:22 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

maròt el peluné, era un xic que ja que no tenia companyia, es feia una dosis amunt gran de pelons al dia. un xic que tenia per cara un ferrero rocher, i les xicones no li miraven ni a la cara.
un dia... fart de la injusticia que deu li havia otorgat sense miraments, va agafar una postal de la mare de deu, i va fer tal esforç mental, que se la va imaginar nueta, en porra. de sobte a maròt el peluné se li va alçar el manubrio de tal manera que li va tirar ma, i es va fer un cinc pa un, a costa de la verge... va ser fantastic, es van desvirgar els dos a l'hora.
a partir d'eixe dia ,a maròt el peluné se lin van anar tots el grans de la cara, va ser algo com un miracle, enviat desde el cel, pel nostre senyor.
au

7:51 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home